1. Način plačila

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun upravitelja Katja Tul s.p. (po ponudbi / predračunu). Uporabnik lahko naroči nakup tudi preko telefona na št. 040 520 893. Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun. S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
  • preko PayPal
  • po povzetju

2.Izdaja računa

Katja Tul s.p. po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun v samem izdanem naročilu v paketu. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vklopi razum, zahtevaj račun

3. Dostava naročila
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je dostavna služba Pošta Slovenije. Paket vam pošljemo na naslov katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.


Dostava naročila traja do 5 delovnih dni oziroma odvisno od zaloge pri dobavitelju – med vikendi in prazniki ni dostave. V primeru zamude, vas o tem nemudoma obvestimo. Izdelke bomo dostavili na naslov preko dostavne službe Pošta Slovenije, katerega ste navedli ob registraciji oz. nakupnem postopku, priporočamo vam, da navedete naslov na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Paket vam lahko dostavi na naslov, ki si ga zapisal/a ob naročilu.

Odkupnino paketa lahko Pošti Slovenije ob dostavi plačate le z gotovino.

V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo kurir Pošte Slovenije pustil obvestilo o prispeli pošiljki v poštnem nabiralniku. Paket pa pustil na Pošti v najbližji občini, kjer ga z osebnim dokumentom in obvestilom lahko prevzamete.

Odkupnino paketa na Pošti Slovenije lahko plačate z gotovino ali z kreditno/debetno kartico.

  • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
  • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
  • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
  • Če kupec blaga ne prejme v predvidenih dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
  • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

Koliko znašajo stroški dostave? 
Stroški dostave znašajo 2,5 €.

Kam vse dostavljamo naročeno blago?
Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
Pakete odpošiljamo iz skladišča, ki se nahaja na naslovu Katja Tul s.p., Drevored 1. maja 6, 6310 Izola Slovenija.

Osebni prevzem
Osebni prevzem je mogoč na treh lokacijah:

  • na sedežu podjetja Tačka Pasja pekarna / Miss Hope Trgovina za male živali, Katja Tul s.p., Drevored 1. maja 6, 6310 Izola Slovenija

Obvestimo vas po elektronski pošti ali telefonski številki, kdaj je paket pripravljen za osebni prevzem. Osebni prevzem izvršite z obvestilom, poslanim po emailu ali SMS-u in s podpisom o prevzemu na sami lokaciji prevzemnega mesta.

Poškodbe pri dostavi
Poškodbe pri transportu se lahko zgodijo. Prosimo vas, da pri prevzemu pošiljke pregledate njeno vsebnost. V primeru poškodb javite na telefonsko številko 040 520 893 ali na email tacka.pasjapekarna@gmail.com. Dogovorili se bomo, da celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) vrnite na naslov Katja Tul s.p., Drevored 1. maja 6, 6310 Izola Slovenija. Mi vam bomo po vračilu zagotovili nadomestno pošiljko.

Izola, 7.9.2020