Pogoji poslovanja

Podatki podjetja

Ime: Katja Tul s.p.

Naslov: Prešernova cesta 53, 6310 Izola

Matična številka: 6805230000

Davčna številka: SI93514573

TRR: SI56 0228 7026 1432 142

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.tacka.si so sestavljeni v skladu s predpisi s področja varstva potrošnikov in kodeksov za spletno in elektronsko poslovanje. S spletno trgovino Pasja pekarna Tačka (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«) upravlja Katja Tul s.p. (v nadaljevanju kot »trgovec«).

  1. Splošno

Za nakup ni potrebna registracija.  S »Pogoji poslovanja« se opredeljuje delovanje spletne trgovine, pravice in dolžnosti obiskovalca, uporabnika in kupca ter poslovno razmerje med trgovcem in uporabnikom kot kupcem izdelkov iz ponudbe spletne trgovine.

  1. Dostopnost informacij

Trgovec se zavezuje, da bodo uporabniku vselej na voljo podatki o identiteti trgovca; podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s trgovcem; bistvene informacije o izdelkih iz ponudbe spletne trgovine; informacije o dostopnosti izdelkov iz ponudbe spletne trgovine, način in pogoji dostave izdelkov oz. izvršitve storitev, predvsem kraj in rok dostave; informacije o načinu plačila; informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; informacije o možnosti vračila izdelkov in o tem, če in koliko takšno vračilo stane uporabnika; informacije o postopku s pritožbo uporabnika ter podatki o kontaktni osebi trgovca za stike z uporabniki.

  1. Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem

Ponudba izdelkov v spletni trgovini se zaradi narave poslovanja preko spleta pogosto in hitro spreminja ter ažurira.

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, sta dva delovna dneva za dostavne naslove v Sloveniji, razen če Pošta Slovenije na posamezni dostavni naslov dostavlja kasneje. Vsak izdelek iz spletne trgovine je dostopen v razumljivem roku.

Uporabnik lahko ob oddaji nakupnega naročila določi enega od naslednjih načinov prevzema izdelkov:

  • osebno na naslovu podjetja (Prešernova cesta 53, 6310 Izola), v tem primeru se ne plača poštnih stroškov;
  • po poštnem povzetju, v tem primeru se plačajo tudi poštni stroški.

 

  1. Načini plačila

Nakup prek spletne trgovine je varen, preprost in udoben. Kupec mora poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila. Omogočamo naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu;
  • z vnaprejšnim nakazilom kupnine na transakcijski račun trgovca po predračunu.

 

  1. Cene

Spletna cena velja za vse uporabnike spletne trgovine trgovca. Na spletno ceno so možni pribitki, glede na izbrani način plačila.

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV, razen če je izrecno navedeno drugače. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Vse cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti, zato veljajo le do njihove vsakokratne spremembe. Kljub izjemnim naporom, da bi trgovec zagotovil najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V primeru, ko se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, to je od trenutka oddaje naročila do potrditve naročila, bo trgovec kupcu to sporočil in ga obvestil o novih cenah, kupec ima v takšnem primeru možnost svoje naročilo spremeniti ali ga deloma ali v celoti preklicati ali pa potrditi naročilo po novih cenah, vse brez dodatnih stroškov.

  1. Postopek nakupa

Kupec obišče “trgovino”. Ko izbere željen izdelek ga s klikom »v košarico« premakne v nakupovalno košarico. Izbere količino, način dostave in način plačila. Ob koncu preveri vse podatke in potrdi naročilo. S tem je nakup zaključen.

Po oddaji naročila kupec od trgovca po elektronski pošti prejme obvestilo, da je naročilo sprejeto. V roku 1 ure od prejema tega obvestila ima kupec možnost preklicati naročilo brez posledic. Razen možnosti preklica kupec po oddaji naročila ne more spreminjati vsebine naročila.

Trgovec naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih izdelkov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trgovec lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave tudi kontaktira kupca na navedeno  telefonsko številko ali na naveden elektronski naslov. Ob potrditvi naročila trgovec kupca po elektronski pošti obvesti o predvidenem roku dobave. Kupoprodajna pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in trgovcem je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Trgovec v dogovorjenem roku naročene izdelke pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

  1. Kupoprodajna pogodba

Trgovec uporabniku, ki kupi izdelek iz spletne trgovine, izda račun v pisni obliki, z razčlenjenimi stroški. Kupoprodajna pogodba v obliki nakupnega naročila je v elektronski obliki shranjena na strežniku trgovca in je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

Kupoprodajna pogodba med trgovcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko trgovec potrdi naročilo. Od tega trenutka dalje so vse cene in drugi pogoji nakupa fiksirani in veljajo tako za trgovca kot za kupca.

  1. Pravica do odstopa od nakupa in vračilo izdelkov

Kupec ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov trgovcu na kontaktni elektronski naslov tacka.pasjapekarna@gmail.com, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni kupca, je strošek vračila izdelkov trgovcu.

Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe. Kupljene izdelke je potrebno vrniti trgovcu nepoškodovane, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če so izdelki uničeni, pokvarjeni, izgubljeni ali se je njihova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Če je poštni paket, s katerim je kupec prejel naročene izdelke, fizično poškodovan, če v njem manjka vsebina ali če kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije.

Za vrnjene izdelke trgovec kupcu takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu vrne vplačani znesek. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se kupcu ne vrnejo. Vračilo vplačanega zneska izvrši trgovec na transakcijski račun kupca. Koriščeni darilni bon trgovec vrne v obliki dobropisa.

  1. Dostava

Trgovec bo naročene izdelke dostavil kupcu v dogovorjenem roku. V primeru prevzema izdelkov po povzetju plača kupec tudi poštne stroške.

Potni stroški v Sloveniji ne glede na količino izdelkov znašajo 1€.

  1. Mnenja uporabnikov

Mnenja, komentarji in ocene izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci, so del funkcionalnosti spletne trgovine in so namenjene skupnosti uporabnikov. Trgovec ne odgovarja za vsebino mnenj, komentarjev in ocen izdelkov, ki jih podajo uporabniki ali obiskovalci. Trgovec mnenja, komentarje in ocene pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva, Trgovec ne odgovarja za informacije v mnenjih, komentarjih in ocenah ter se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz teh informacij.

Z oddajo mnenja, komentarja ali ocene se uporabnik oziroma obiskovalec izrecno strinja s pogoji uporabe in trgovcu dovoljuje objavo dela ali celotnega besedila v vseh elektronskih in drugih medijih. Trgovec ima pravico vsebino mnenja, komentarja ali ocene uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu trgovca, vključno z objavo v oglasih ali drugih trženjskih komunikacijah. Avtor mnenja, komentarja ali ocene hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja, komentarje ali ocene ter da te pravice brezplačno, ne izključno in časovno neomejeno prenaša na trgovca.

  1. Odgovornost

Trgovec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni v njegovi spletni trgovini, vendar se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovec ne uspe pravočasno popraviti podatkov, ki so objavljeni v spletni trgovini. V takem primeru bo trgovec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali spremembo naročila.

Vse fotografije so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Trgovec od trenutka oddaje pošiljke z naročenimi izdelki na pošto dalje ne odgovarja za primere, ko pride do fizičnih poškodb, uničenja ali izgube pošiljke, kakor tudi ne, če pride do manjka vsebine v pošiljki ali če pošiljka kaže znake odprtja. V navedenih primerih mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri Pošti Slovenije. V primeru poškodovanja pošiljke to stori tako, da pošiljko prinese na najbližjo pošto v enakem stanju, kot ga je prejel, ne da bi karkoli dodal ali odstranil, ter izpolni reklamacijski zapisnik. Trgovec bo skupaj s Pošto Slovenije poskrbel, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

  1. Pritožbe in spori

Trgovec spoštuje veljavne predpise s področja varstva potrošnikov. Kupec se lahko v primeru težav po pomoč obrne na telefonsko številko  040 520 893 ali pritožbo odda na elektronski poštni naslov tacka.pasjapekarna@gmail.com.  Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval ter ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Trgovec si bo prizadeval po svojih najboljših močeh morebitne spore rešiti sporazumno. Če sporazumna rešitev spora ne bo dosežena, je za reševanje vseh sporov med trgovcem in kupcem izključno krajevno pristojno stvarno pristojno sodišče v Kopru. Trgovec in kupec kot udeleženca v elektronskem poslovanju medsebojno priznavata veljavnost elektronskih sporočil na sodišču.

  1. Spremembe pogojev poslovanja

Trgovec lahko v primeru sprememb predpisov, ki urejajo poslovanje spletnih trgovin, varstvo podatkov ter druga področja, ki so v zvezi s poslovanjem spletne trgovine trgovca, in v primeru sprememb lastne poslovne politike spreminja in/ali dopolnjuje te Splošne pogoje poslovanja, o čemer bo vsakič seznanil uporabnike na primeren način, kamor šteje zlasti obveščanje prek spletne strani www.tacka.si.